Ruilen en Retourneren
zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@azadiey.com om dit verder te
bespreken.
dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare
staat zijn.
de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen
artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die
niet in originele staat zijn.
- Gelieve het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen als u dat nog niet heeft. Vraag het retourformulier aan via de mail.
- Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar info@azadiey.com per e-mail.
- Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
- Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
- Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt.
- Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@azadiey.com
Retourvoorwaarden en Richtlijnen:
- Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
- Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
- Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
- Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zondergoedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:
je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres in de mail. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace
code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.
Een lijst van hygiëne producten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.
Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. De kosten kunnen variëren afhankelijk van uw locatie tussen de €15 en €28. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.
NEEM CONTACT OP
Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! We zijn bereikbaar via de volgende kanalen: